Inteligența artificială a fost coruptă de către om. Chatul robotizat al unei companii de curierat din Marea Britanie, a început să înjure clienții și să scrie poezii la solicitarea unui bărbat supărat că nu a primit coletul.

Înjurături și poezii, în loc de explicații despre statusul coletului său. Cu asta s-a ales un bărbat din UK, de la chatul firmei de curierat, care avea instalată Inteligența Artificială.

Bărbatul a a determinat sistemul să compună o poezie despre cât de prost este serviciul pentru clienţi al companiei.

“A fost odată un chatbot numit DPD / Inutil în ajutor a oferi”, a scris robotul după ce Ashley Beauchamp a renunţat să mai încerce să-l convingă să-i dea un număr de telefon pentru serviciul cu clienţii şi i-a cerut în schimb să scrie un poem despre serviciile proaste de chatbot.

“DPD a fost o pierdere de timp / Cel mai mare coşmar al unui client”, a continuat chatbotul înainte de a concepe următorul final: “Într-o zi, DPD a fost în sfârşit închis şi nimeni n-a mai fost trist. / În sfârşit puteau primi ajutorul ştiut / De la o persoană reală, care ştia ce e de făcut”.

Ashley Beauchamp a încurajat robotul AI să înjure, iar acesta s-a conformat.

Firma de curierat a decis să renunțe la ”serviciile” inteligenței artificiale după acest incident cu clientul.

Beauchamp a declarat pentru postul de televiziune ITV că încă nu a primit coletul.