Search Engine Optimization, ceea ce înseamnă „apanajul” de activitate pentru o agenție SEO și presupune optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare, reprezintă o tehnică de marketing digital (e-marketing) deosebit de versatilă, avantajoasă și de actualitate pentru business-urile digitalizate.

Un business digitalizat, fie că ne referim la un magazin online, ce comercializează prin intermediul Internetului bunuri și produse materiale, fie că facem referire la o firmă sau companie a cărei ofertă comercială constă în diverse servii (precum cele turistice, medicale, de consultanță ș.a.m.d.) implică, automat, existența unui website. Prin intermediul acestuia, practic, devine posibilă intermedierea între cerere și ofertă – respectiv, încheierea tranzacțiilor electronice dintre brandul respectiv și potențialul client (internaut) care, în urma unei vizite online (a accesării site-ului în cauză), devine cient efectiv.

O astfel de operațiune, odată întreprinsă, presupune o vânzare digitală care, prentru o agenție de marketing online, se traduce, în termeni de specialitate, prin creșterea ratei de conversie (creșterea încasărilor – adică, a vânăzărilor electronice / profitului).

În ceea ce privește motoarele de căutare vizate din perspectivă SEO, în mod special, Google este de departe în centrul atenției, acesta fiind cel mai popular și, pe cale de consecință, cel mai utilizat astfel de „instrument” la scară largă; atât în România, cât și în majoritatea celorlalte țări din lumea întreagă.

agentie seo

Criterii de bază care indică nivelul de profesionalism (de top) pentru o agentie SEO – iAgency

Având în vedere, deci, faptul că o agenție SEO urmărește, drept obiective corelate, creșterea vizibilității brandului (site-ului asociat) în Google, urmată implicit de creșterea traficului organic (numărul de accesări provenit direct din Google Organic, în urma unei căuări specifice inițiate de utilizator), putem aprecia faptul că Serch Engine Optimization influențează, în mod pozitiv, topul rezultatelor de căutare returnate de giganticul motor.

Acest top, în domeniul e-marketingului referitor la optimizarea de tip SEO, este asociat – sinonimic, chiar – cu conceptul denumit SERPs (Search Engine Results Pages = paginile cu rezultate returnate de motoarele de căutare).

Totuși, deși avem de a face cu o tehnică de e-marketing ce se numără printre cele mai eficiente modalități de promovare online la ora actuală, trebuie specificat faptul că nu orice agenție SEO poate da randamentul dorit pentru orice business digitalizat.

  • Portofoliul de clienți

În acest sens, printre cele mai importante și relevante criterii ce desemnează o agenție cu adevărat profesionistă, productivă și, deci, de top, se numără portofoliul de clienți. iAgency.ro, de pildă – care, în definitiv, este cea mai bună, apreciată și recomandată agenție SEO la nivel național, în prezent – deține în palmares o varietate de clieți (site-uri) pentru care rezultatele obținute prin optimizarea de tip Search Engine Optimization vorbesc de la sine…

Provident Financial Romania, Clinicile Dr. Leahu, Melkior Professional, BeiCeVrei, Favi, Veloteca etc. sunt doar câteva dintre exemple, fie că ne referim la colaborări curente ori de-a lungul vastei activități ale acestei agenții, cu o experiență în domeniu de aproximativ 15 ani.

  • Serviciile integrate

Pe lângă optimizarea SEO în sine și tot ce presupune aceasta referitor la întregul proces ca atare, serviciile integrate pe care le oferă iAgency.ro sunt încă un indicator de performanță pentru o astfel de agenție. De pildă: consultanța de business, serviciile adiacente de Web Design sau cele de ordin tehnic (IT), oferite in-house sau prin colaborare recurentă (intermediată de agenție) cu anumite părți terțe recomandabile ș.a.

  • Viziunea modernă asupra optimizării SEO

„Noi schimbăm tehnicile clasice de SEO! În prezent, Search Engine Optimization presupune branding și strategii de comunicare. Suntem o agenție SEO care integrează elementele de marketing online, pentru ca tu să performezi și să ai vânzări. Lucrăm pentru leaderi de piață în online – Top 3 Google Organic, în funcție de nișa de referință.”