Indiferent de domeniul de activitate al firmei tale sau de numarul de angajati, produsele de birotica si papetarie vor reprezenta o sursa indispensabila oricarui business. Acest lucru se datoreaza faptului ca intreaga activitate depinde, in mod cert, de o serie de accesorii esentiale.

Fie ca volumul de lucru al intregii afaceri este mare sau mai putin solicitant, produsele ce fac parte din categoria birotica si papetarie precum intrumente de scris, mape, bibliorafturi, hartie sau agende, toate acestea contribuie in mod esential la buna desfasurare a intregii activitati.

Inainte de toate, calitatea primeaza! Acest criteriu este foarte important deaorece de-a lungul timpului isi va pune vizibil amprenta asupra continuitatii business-ului intr-un mod profitabi sau nu.  Astfel, compania cu care alegi sa colaborezi in privinta furnizarii produselor de birotica si papetarie online, trebuie aleasa cu atentie, punand accentul, in special, pe raportul calitate – pret.

Descopera in continuare care sunt cele mai importante 3 criterii de urmat in alegerea furnizorului de birotica si papetarie:

Gama variata de produse

O firma care isi respecta cu adevarat activitatea in privinta furnizarii de produse de birotica si papetarie, trebuie sa ofere clientilor sai o gama variata care sa se poata ridica la nivelul oricarei asteptari. De asemenea, este important ca un alt aspect pe care trebuie sa il bifeze furnizorul de birotica si papetarie este satisfacerea nevoilor profesionale ale oricarui client, indiferent de domeniul de activitate.

De obicei, orice furnizor de birotica si papetarie ar trebui sa includa in oferta sa urmatoarele tipuri de produse: mobilier de birou, instrumente de scris, hartie si articole din hartie, sisteme de afisare, produse pentru oganizare si arhivare.

Urmareste acest aspect cand urmeaza sa alegi furnizorul tau de birotica si papetarie. Astfel, poti fi sigur ca faci intotdeauna alegerea corecta!

Preturi accesibile si oferte constante

Este bine stiut deja ca un pret avantajos este intotdeauna tentant, mai ales atunci cand este acordat clientilor fideli. Nimanui nu-i strica o reducere de pret. In felul acesta, daca iti doresti ca cei care au achizitionat pentru prima data produsele tale sa revina si data viitoare, trebuie sa te asiguri ca nu afisezi preturi exorbitante in raport cu cele oferite de competitori.

Pe de alta parte, in calitate de client te poti ghida in finctie de reducerile acordate produsele mari precum: mobilier de birou, cat si in functie de micile discount-uri la produsele de birotica si papetarie. Atentie, insa, preturile mici nu inseamna neaprat calitate slaba.

Timpul si costul livrarii

Atunci cand activitatea si profitul afacerii sunt mai importante decat orice, timpul si banii reprezinta cele mai pretioase resurse. In functie de costul si timpul livrarii poti decide daca furnizorul de birotica si papetarie este cel potrivit pentru tine sau nu. Recomandat este ca timpul de livrare sa fie cat mai scurt posibil, iar livrarea sa fie gratuita in cazul comenzilor mari sau daca vorbim despre o colaborare de lunga durata.

Solutii Arhiva este furnizorul de incredere atunci cand vine vorba despre produse de birotica si papetarie online si care intruneste toate criteriile mentionate anterior. Mai mult decat atat, o echipa de specialisti este mereu pregatita sa ofere ajutor clientilor in alegerea celor mai bune produse de birotica si papetarie pentru business-ul lor.