Tinerii care isi doresc sa isi rotunjeasca veniturile, pentru a se bucura de placerile pentru care pana acum nu dispuneau de suficienti bani au posibilitatea de a incepe un nou job, in regim remote, adica de acasa. De exemplu, ei pot scrie advertoriale, articole publicitare, care sunt la mare cautare in mediul online! Este vorba despre materiale cu ajutorul carora companiile isi promoveaza produsele si serviciile, insa fara a apela la o campanie de marketing agresiva. In randurile ce urmeaza sunt prezentate principalele elemente care trebuie luate in considerare de catre cei ce aleg sa lucreze de acasa, astfel incat sa ofere clientilor articole de calitate, redactate atent si care sa atraga atentia publicului tinta!

 

Alegerea titlurilor

Utilizatorii Internetului cauta in general sa citeasca doar materiale cu titluri gandite atent si care le ofera, inca din primele secunde o idee clara despre informatiile pe care le pot gasi in corpul articolelor. Recomandat este ca titlurile sa fie scurte, dar concise si sa evite senzationalul. Ele trebuie sa fie un rezumat in doar cateva cuvinte pentru informatiile din articolele puse la dispozitia consumatorilor.

 

Advertoriale – structura

Un alt element esential pe care trebuie sa il aiba in vedere content writerii este referitor la structura articolelor. De preferat este ca articolele sa fie cat mai clare, iar ideile pe care le contin sa fie aranjate coerent. Pentru ca textele sa fie mai usor de urmarit, ele pot contine inclusiv bullets si trebuie sa aiba o dimensiune potrivita. Este dovedit faptul ca indivizii nu au rabdare sa citeasca advertoriale foarte lungi.

 

Cuvinte cheie

In lumea virtuala, cuvintele cheie reprezinta modalitatea prin care articolele pot fi pozitionate cat mai sus in topul cautarilor de pe cele mai importante motoare de cautare. Este vorba despre cuvintele pe care internautii le folosesc atunci cand doresc sa gaseasca articolele de care sunt interesati. Conform conceptului Search Engine Optimization (SEO), cuvintele cheie trebuie sa aiba o frecventa de cel mult 150 de cuvinte. Atunci cand advertorialele sunt mult prea ,,aglomerate”, ele pot fi penalizate de motoarele de cautare.

 

Exprimari clare si concise

In ceea ce priveste exprimarile folosite de catre content writeri, ele trebuie sa fie clare si concise. Cuvintele de legatura trebuie utilizate numai acolo unde este necesar. In caz contrar, calitatea articolelor scade, iar sansele ca promovarea sa fie una buna se diminueaza la randul lor.

 

Fotografii

Nu in ultimul rand, important de mentionat este faptul ca atunci cand advertorialele contin fotografii, imaginile trebuie sa fie de calitate si, in acelasi timp reprezentantive pentru subiectele in cauza. Mai mult, fotografiile trebuie sa fie insotite de legende scurte, prin care sa fie explicat motivul pentru care au fost folosite.

 

Redactarea materialelor publicitare in mediul online trebuie sa fie intotdeauna bazata atat pe regulile mentionate anterior, cat si pe cerintele venite din partea clientilor. Foarte important este ca articolele sa fie de calitate, sa nu contina inadvertente si, in acelasi timp sa raspunda nevoilor si intereselor cititorilor!