Antena 1 a dat lovitura în februarie cu moldoveanca „Vulpiţa”. Emisiunea Acces Direct a avut în februarie, în medie, circa două milioane de telespectatori care au urmărit telenovela Vulpiţei.

Audienţele colosale reuşite de Antena 1 cu emisiunea Acces Direct, graţie invitatei permanente „Vulpiţa”, au adus o suă fabuloasă de bani în conturile Trustului Intact.

Românii au talent și „Serialul” Vulpița își împart primele locuri în producțiile de divertisment din februarie.

Estimările specialiştilor din publicitate, susţin că Antena 1 a câştigat între 350,000 şi 450,000 de euro din reclama difuzată la Acces Direct în luna februarie. Şi toate astea pentru că Vulpiţa ţinea lipiţi de ecrane, două milioane de telespectatori.

Practic, Antena 1 şi-a spulberat concurenţa pe acel tronson orar, televiziunile concurente, Pro TV şi Kanal D, suferind mari pierderi de audienţă şi publicitate.

Amenda record primită de Antena 1 pentru prezentarea cazului Vulpiţei, la Acces Direct, acordată de CNA, în cuantum de 100.000 de lei, pare mizilic pe lângă profitul uriaş.

În luna ferbruarie, emisiunea „Românii au talent” de la PRO TV, a fost cea mai urmărită din România, cu o audienţă medie de 2.8 milioane de telespectatori.