Pentru a depăși granițele cunoașterii locale sau pentru a spori intensitatea acesteia, fiecare afacere trebuie să găsească mesajele potrivite, mediile și instrumentele de comunicare adecvate, astfel încât ceea ce ele reprezintă, în mod profund, să ajungă la urechile clienților. În domeniul branding-ului, s-a clarificat de multă vreme importanța identității. Identitatea poate fi descrisă ca o haină simbolică a brandului, însumând toate asocierile care îl definesc, punând în prim-plan cultura avută, valorile, misiunea, pe scurt, ceea ce el este pentru clienți și pentru lume. Dincolo de latura axată pe profit, majoritatea afacerilor se nasc dintr-o dorință mult mai profundă care poate îmbunătăți calitatea vieții oamenilor.

Când vorbim despre identitate, trebuie să avem în vedere două niveluri: cel al identității conceptuale, care poate fi înțeleasă drept ideea de bază a unui brand, și o anumită identitate exterioară. Există cercetători care vorbesc despre necesitatea de a privi holist fiecare brand și de a-i activa și dezvolta toate tipurile de identități, corespunzătoare celor cinci simțuri umane, având așadar: identitate vizuală, auditivă, olfactivă, tactilă și gustativă. Cu alte cuvinte, fiecare brand trebuie să transmită clienților săi ceea ce-l definește. Bineînțeles, nu toate tipurile de identități se pretează fiecărui brand. O firmă de asigurări, de exemplu, nu poate avea o identitate gustativă, dar o simigerie ori un anumit preparat culinar da.

Pentru ca toate aceste identități să ajungă la consumatorul final, este nevoie de o echipă specializată în branding care să contureze întregul chip simbolic al brandului și, mai târziu, prin intermediul relațiilor publice și al publicității,  să fie arătat clienților. Una dintre cele mai atent tratate identități ale brandurilor în spațiul românesc este cea vizuală. Și literatura de specialitate îi acordă un loc însemnat, pentru că este latura cea mai expusă și cea mai vivace a unui brand, în orice material de comunicare și de promovare. Prin intermediul logo-ului, a diverselor simboluri, a culorilor și a sloganului (care face parte și din identitatea auditivă, prin intermediul rostirii), identitatea vizuală servește fiecare brand, așa cum pentru oameni funcționează propriul chip.

Odată avută identitatea vizuală a unui brand, fie că este una de tradiție ori una modernă, prin intermediul procesului de rebranding, aceasta trebuie să fie făcută cunoscută celorlalți, transmițând întotdeauna un mesaj clar către public. Este imperios necesar ca în fiecare act de comunicare să transpară unitatea, primând relevanța, eficiența și cântărind mai mult ceea ce se transmite, comparativ cu o cantitate mare de informații care nu pot fi parcurse. În acord cu identitatea vizuală a unui brand (și nu numai) publicitatea mobilă (în mișcare) pune la dispoziția brandurilor niște instrumente ieftine de promovare și foarte eficiente.

Unul dintre aceste instrumente este reprezentat de inscripționările auto, folosind print autocolant. Mașinile pe care le folosiți în afacerea dumneavoastră pot fi transformate în instrumente de promovare. Comparativ cu alte modalități de promovare, publicitatea mobilă este ieftină, atrăgătoare și deloc intruzivă. Mesajul se plimbă în mod firesc pe străzi, poate suscita curiozitatea trecătorilor, a altor participanți în trafic, fiind o variantă modernă, silențioasă a vânzătorilor care anunțau cândva pe străzi că o nouă firmă s-a deschis de curând.

Fie că este vorba de mașini, motociclete, camioane și autocamioane, inscripționările prin intermediului printului autocolant transparent este sigur pentru vopsea, se aplică în situații specifice, în medii lipsite de praf și la o anumită temperatură, de către un tehnician profesionist. Indiferent că este vorba despre o acoperire parțială sau totală a mașinii, cu ajutorul unui grafician puteți să o transformați într-o reclamă umblătoare. Cu pași mici, dar cu eficiență, această modalitate de promovare aduce roade, pentru că ajută ca brandul să fie cunoscut, îmbunătățește gradul de recunoaștere al identității vizuale, fiind mult mai ieftină, comparativ cu alte instrumente publicitare care ar îndeplini aceleași obiective.

Produsele folosite de Carbon Systems sunt durabile (materialele vin de la producător cu o garanție de cinci ani), nu se decolorează și au o rezistență propice în fața condițiilor meteorologice și  a altor amenințări din mediu. Dacă vopseaua mașinii nu este de slabă calitate și dacă nu există ciupituri vechi, printul autocolant nu poate dăuna în niciun fel acesteia. Înainte de aplicare, suprafața necesară este curățată cu produse speciale, apoi tehnicianul montează fără greș printul autocolant.

Nu există limite în ceea ce privește un print autocolant. Pe măsura priceperii graficianului, atât culorile, cât și mesajul în sine pot fi dintre cele mai insolite, pe măsura identității brandului. Inscripționarea auto trebuie văzută ca o altă modalitate de a-i vorbi clientului, fără a fi intruziv, așa cum se întâmplă în cazul reclamelor care forțează mediul online sau întrerup filmele preferate. Instrumentele publicității mobile par să nu ceară în mod explicit atenția celorlalți. Ele fac parte și din arta modernă urbană, contribuind la spargerea monotoniei în trafic și funcționând ca o ancoră, atunci când mașinile sunt parcate într-un loc sau altul.

S-a observat chiar că, plasate în anumite locuri, mașinile inscripționate își îndeplineau rolul cu succes, fiind reperate de către oameni mai ales atunci când printul aducea un element nou, extravagant, atrăgător, când era vorba despre un artificiu grafic care reușea să capteze atenția. Echipa Carbon Systems este specializată în realizarea inscripționărilor auto. Procesul durează câteva ore, iar la final mașina va deveni un mediu de comunicare. Putând fi înlăturat cu ușurință, dacă vă doriți o ajustare a mesajului ori afacerea a trecut printr-un proces de modificare a identității vizuale sau a altui element esențial, printul autocolant este sigur pentru mașina dumneavoastră. Acesta reprezintă unul dintre cele mai la îndemână mijloace de promovare a oricărei afaceri!