Milionarii de la Imperiul Leilor dezvăluie cum aleg afacerile în care investesc

Cei cinci investitori de top de la Imperiul Leilor, emisiunea care se va difuza în curând la PRO TV, ne dezvăluie care sunt criteriile după care se ghidează pentru a selecta afacerile în care vor investi în cadrul emisiunii.

Sute de antreprenori din toată țara s-au înscris cu dorința de a-și vedea visul finanțat, dar numai ideile de business puternice și creative vor ajunge în fața investitorilor și, astfel, vor avea șansa de a primi suma necesară pentru a se dezvolta pe piața locală și nu numai! Cum orice investiție presupune și riscuri, investitorii vor analiza proiectele propuse din toate punctele de vedere și vor decide care sunt ideile de business din Imperiul Leilor cu potențial de dezvoltare.

Cristian Onețiu, care conduce Life Care Corp & BioLogistic, consideră că „ideea de afacere este, după cum spun americanii, „overrated”. Altfel spus, ideea de afacere este doar 1%, iar procentul de 99% este reprezentat de implementare.

Dragoș Petrescu, președintele grupului City Grill, evaluează întotdeauna o idee de afaceri după următoarele criterii: reușita pilotului, oportunitatea de piață, calitatea antreprenorului.

Mohammad Murad, care conduce Phoenicia Hotels, spune că „în business există o singură regulă: să produci ceea ce se vinde!”. Cu alte cuvinte, acesta ia în considerare capacitatea antreprenorului de a „simți piața și nevoile oamenilor”.

Monica Cadogan, CEO Vivre, spune că nu există idei proaste și că totul ține de felul în care antreprenorul alege să își pună ideile în practică.

Cristian Onețiu, Dragoș Petrescu, Daniela Marișcu, Mohammad Murad și Monica Cadogan îi vor ajuta și pe alții să reușească în afaceri. Cine sunt antreprenorii care îi vor convinge să investească veți afla în curând, doar la PRO TV, la Imperiul Leilor!