Marketing de Black Friday vs Marketing de Crăciun

Marketing de Black Friday vs Marketing de Crăciun
loading...

Fiind două dintre cele mai importante, dar și de efect campanii de reduceri din perioada unui an întreg, toată atenția comercianților, dar și a consumatorilor este ațintită asupra prețurilor. Cine va avea prețurile cele mai bune? Care este ziua în care reducerile vor începe și de cine ar trebui să ne ferim?

În acest articol îți vom vorbi despre diferențele dintre strategiile pe care piața consumatoare o resimte atunci când întră în sesiunea de reduceri. Fie că este vorba despre Black Friday sau Crăciun, toată lumea vinde mai ieftin, toată lumea cumpără mai mult. De obicei Televizoare, Bijuterii, telefoane și jucării.

Adevăratele reduceri se întâmplă de Crăciun și nu de Black Friday. De ce?

Dacă ești un simplu cumpărător care se pregătește să cumpere un produs, acordă câteva minute și informează-te corect despre ce înseamnă cu adevărat o sesiune de reduceri. Datorită nivelului de promovare al unui eveniment precum Black Friday, magazinele au de obicei parte de foarte multe vânzări. Astfel, ele se pregătesc din timp cu stocuri foarte mari. Ce înseamnă acest lucru?

Că la sfârșitul campaniei, stocurile nu vor fi 100% consumate, iar magazinele rămân cu foarte mulți bani blocați în acestea. În mod obligatoriu, magazinele trebuie să vândă stocurile pentru a nu pierde bani, așadar, organizează reduceri mari de Crăciun.

Pcfrog a ales să nu intre în acest joc de reduceri de Black Friday, dar să-și concentreze toată atenția pentru ca tu să primești prețuri excelente la Smartphone-uri, Laptopuri și alte electronice chiar de Crăciun, când prețurile sunt cu adevărat reduse.

 Alege prețul bun de Crăciun!

Știm că este tentant să te gândești că ai putea să economisești bani cumpărând cadourile de Crăciun în sesiunile de reduceri de Black Friday.

Haide să îți spunem de ce să nu faci acest lucru.

Legea din România le permite magazinelor să afișeze o promoție dacă această este o reducere a prețului pe care magazinului a mai practicat-o în trecut. Mai simplu spus, dacă magazinul a avut telefoane la 400 RON în trecut, poate avea din nou și de Black Friday. Doar că acum piața este mai sensibilă, iar vânzările sunt mai multe. iar consumatorul crede ca prețul este de „Black Friday”

Aceasta este explicația pentru care, în fiecare an, tu vei găsi prețuri mult mai mici la produsele pe care le-ai achiziționat de Black Friday, în sesiunea de reduceri de Crăciun.

Reducerile de Crăciun la Pcfrog.ro

De Black Friday, magazinele au o rată foarte mare de vânzare, dar automat și de produse returnate. Acest lucru duce la un stoc foarte mare care rămâne nevândut până la finalul campaniei. Încă un motiv pentru ca magazinele să facă reduceri și mai mari în perioada de Crăciun.

Toate acestea sunt lucruri pe care magazinele și retailerii online care se respectă încearcă să îl evite pe cât de mult posibil. Un stoc blocat și o campanie care doar pare a oferi prețuri mici nu fac decât să dăuneze brand-ului.

“Noi la pcfrog.ro am decis să nu ne alăturăm reducerilor de Black Friday pentru a oferi cele mai bune prețuri la electronice, electrocasnice și nu numai, direct în perioada de Crăciun, când tu chiar ai nevoie de produse. Te așteptăm! Pe magazinul de IT si Electronice pcfrog.ro”

Categorii: ECONOMIE

Autor

Recent NEWS

Puteți contacta redacția site-ului de știri www.recentnews.ro pentru sugestii, ponturi, comentarii, păreri, sau drepturi la replică, la adresa office@recentnews.ro