BETANO.com, operator european de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online, continuă seria colaborărilor cu sportivi și vedete din România, iar cel mai nou membru al echipei de ambasadori BETANO este cântăreața și vedeta de televiziune Lora.

Startul noii colaborări este marcat de două evenimente importante pentru brand – lansarea noului spot publicitar dedicat promovării ofertei din cazinoul online și campania promoțională “Calendarul începutului de an”. Lora va prezenta universul experiențial al cazinoului BETANO, din postura de actor principal, parte din campania brandului, The Gates. Lora va prezenta și cel mai așteptat eveniment de către fanii jocurilor online, “Calendarul începutului de an”, unde 100 de jucători vor avea pentru prima dată șansa să joace gratuit pe BETANO.com până la sfârșitul anului 2022. Pe lângă aceste premii, în cadrul campaniei derulate în perioada 27 decembrie – 30 ianuarie 2022, jucătorii vor avea și șansa de a câștiga premii săptămânale ce constau în gadgeturi hich-tech de ultimă generație.

“De-a lungul timpului, ne-am concentrat eforturile spre a inova nu doar la nivel de produs, ci și la nivel de comunicare. Producțiile video ale BETANO s-au bucurat de fiecare dată de un succes peste așteptări, datorat tehnologiilor revoluționare și temelor îndrăznețe abordate. Parteneriatul cu Lora se anunță a fi unul promițător și avem încredere că împreună vom continua să oferim pasionaților de jocuri online un divertisment de calitate și experiențe online memorabile”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications, BETANO România.

Lora se alătură, astfel, echipei de ambasadori BETANO, din care mai fac parte numeroși sportivi de performanță și vedete din România, cu scopul de a promova jocul responsabil, inovația și divertismentul online sigur. Noua campanie va fi promovată atât pe posturile TV din România, cât și online, iar spotul TV dedicat reprezintă prima apariție a Lorei ca ambasador oficial BETANO (link spot).

”Am primit cu deschidere propunerea BETANO de a deveni ambasadorul platformei de cazinou online a brandului. Activând și eu în sfera divertismentului, ne-a fost foarte ușor să ne identificăm valorile comune – calitate, performanță, diversitate. Sper să îi inspir pe cât mai mulți pasionați de lumea cazinoului online să descopere multiplele posibilități de petrecere a timpului liber într-un mediu sigur, cu jocuri pentru toate gusturile și preferințele”, a declarat artista Lora.

Pe lângă colaborările cu personalități de prestigiu, BETANO investește constant în susținerea sportivilor de performanță și sprijină în mod constant comunitatea prin numeroase proiecte de responsabilitate socială. Implicarea operatorului în problemele comunității a fost răsplătită pe tot parcursul acestui an cu premii acordate de organizații cu renume atât pe plan local, cât și internațional. Unul dintre cele mai de succes proiecte a fost campania Masă pentru Doi, demarată în România și adoptată de către grup și în alte țări europene.

***

Despre BETANO

BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, leader pe piața de GameTech din Grecia, alături de brandul Stoiximan. BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă.

În România, BETANO investește constant în susținerea sportului de performanță și a sportivilor de elită, fiind partenerul principal al echipei Universitatea Craiova, partenerul oficial al echipei de fotbal FCSB, partenerul oficial al celei mai bune luptătoare a României, Alina Vuc dar și partenerul principal al Federației Române de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri. De asemenea, BETANO a încheiat parteneriate strategice cu fostul jucător de fotbal la echipele Steaua și Rapid, Narcis Răducan, cu Ciprian Marica, fostul internațional român, dar și cu pilotul de raliu Simone Tempestini. BETANO susține performanța în toate ramurile sportive, devenind și partenerul principal al celei mai bune echipe de Counter-Strike: Global Offensive din România, Nexus Gaming CS:GO. De asemenea, compania susține comunitățile din toate țările în care este prezentă, prin implicarea în proiecte ample de responsabilitate socială la nivel regional.

Grupul este prezent în șase țări: în Grecia și Cipru, prin brandul Stoiximan, și în Germania, România, Portugalia și Brazilia, prin brandul internațional BETANO. Pentru mai multe detalii, vizitați: BETANO.com și pagina de Facebook.