La 30 de ani de la Revoluţie, când Nicolae Ceauşescu a fost împuşcat în ziua de Crăciun, ANAF a vândut maşina ARO care a aparţinut fostului lider comunist.

Agenția Națională de Administrare Fiscală a valorificat, prin licitație, automobilul de teren ARO 304 culoare GRI, an de fabricație 1977, care i-a aparținut lui Nicolae Ceaușescu.

„Bunul mobil a fost evaluat la suma de 137.500 lei, iar în luna ianuarie a fost organizată prima licitație, la care nu s-a prezentat niciun ofertant. Licitația a fost reluată în data de 18 decembrie 2019, prețul de pornire fiind diminuat conform prevederilor legale cu 25% față de prețul de evaluare, respectiv 103.125 lei. Cei cinci ofertanți participanți la cea de-a doua licitație au supralicitat 16 pași, bunul fiind valorificat la prețul de 189.180 lei”, precizează ANAF.

ARO 304 a fost un model special al constructorului din Câmpulung-Muscel, bazat pe ARO 244, creat pentru Nicolae Cauşescu. Caroseria era prelungită decât în cazul modelului de la care s-a pornit. Diferenţa era şi în ceea ce priveşte motorizarea, ARO 304 fiind echipat cu un motor pe benzină de 2500cmc. Printre dotările sale se aflau trapa electrică şi tapiţeria din piele.
ARO a fost un producător de vehicule off-road din Câmpulung-Muscel, România.

Fabrica şi-a început producţia în 1957 şi a produs 360.000 de vehicule, dintre care două treimi au fost exportate în 110 ţări (înainte de 1989 90% din producţie a fost exportată). În septembrie 2003, Statul român a vândut, pentru preţul de 180.000 USD, 68,7% din ARO companiei americane „Cross Lander”, deţinută de John Perez. În contractul de privatizare erau prevăzute investiţii de 2 milioane de dolari în ARO, dar nici o investiţie nu a avut loc iar echipamentul ARO a fost vândut.