Dacă ai bani, poţi anula până şi un mandat de arestare. Beizadeaua şefului LPF, care a omorât un om, a scăpat de arest

În plină stare de urgenţă şi carantină naţională din cauza coronaviruslui, Mario Iorgulescu, cel care a fugit din ţară după ce a provocat accidentul mortal din Capitală de anul trecut, scapă în mod „dubios”, de mandatul de arest preventiv, emis în lipsă de Tribunalul Bucureşti.

Curtea de Apel Bucureşti a anulat luni, mandatul de arestare în lipsă emis de Tribunalul Bucureşti pe numele lui Mario Iorgulescu, în urmă cu o lună de zile.

Admite contestaţia formulată de inculpatul Iorgulescu Gino Mario împotriva încheierii de şedinţă din data de 05.03.2020, pronunţată de judecătorul de drepturi şi libertăţi de la Tribunalul Bucureşti – Secţia I Penală. Desfiinţează încheierea atacată şi dispune rejudecarea cauzei de către judecătorul de drepturi şi libertăţi de la Tribunalul Bucureşti Secţia I Penală. Definitivă”, se arată în hotărârea Curţii de Apel Bucureşti.

Tribunalul Bucureşti a admis pe 5 martie 2020, propunerea procurorilor de emitere a unui mandat de arestare în lipsă pentru Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu fiind internat în prezent la o clinică din Italia. La puţin timp, Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire internaţională de către Poliţia Română.

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, fiind sub influenţa alcoolului şi a consumului de cocaină.

La data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe.

Anchetatorii explică faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie, la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Vrei sa fii la curent cu noile stiri? Da-ne un like!