Criterii de inchiriere birouri in functie de clasa in care sunt incadrate

Criterii de inchiriere birouri in functie de clasa in care sunt incadrate
loading...

 

Inchirierea unui spatiu pentru birouri poate pune mari probleme celor care cauta o astfel de forma de gestionare a afacerii lor. Cei care nu stiu cum sa aleaga spatiul potrivit pentru activitatea pe care urmeaza sa o desfasoare pot avea multe surprize neplacute.

 

Daca, in schimb, se recurge la inchirieri spatii de birouri in Timisoara in functie de clasele in care sunt incluse aceste cladiri, conform clasamentului propus de Building Owners and Managers Association, persoanele interesate nu vor avea niciun fel de problema in acest sens.

 

 

Birouri clasa A, B sau C

Spatiile de birouri sunt incluse in mai multe clase. Cele de clasa A sunt caracterizate printr-o amplasare centrala, cu o vizibilitate foarte buna, cu acces auto, chiar intr-o zona de afaceri si au o suprafata inchiriabila de minim 1000 de metri patrati. Finisajele sunt moderne, durabile, de clasa, iar din cadrul acestor birouri nu lipsesc caracteristici precum cablare telefon, date si conexiune la internet.

 

In general, aceste cladiri au lifturi cu o perioada scurta de asteptare, de sub 30 de secunde, precum si servicii de paza, de curatenie, de intretinere, de supraveghere. In plus, beneficiaza si de sisteme de administrare automatizata a cladirii, cu ajutorul unui soft care controleaza, monitorizeaza si comanda incalzirea, ventilatia, aerul conditionat, iluminarea si securitatea.

 

In alta ordine de idei, birourile din clasa B indeplinesc mai putine criterii in comparatie cu cele din clasa A, iar cele incadrate in clasa C nu indeplinesc mai mult de doua criterii din cele enumerate mai sus. Cu siguranta, birourile din clasa A reprezinta cea mai buna optiune pentru oamenii de afaceri, insa nu sunt usor de gasit si nici foarte ieftine.

 

Recomandarea profesionistilor adresata viitorilor chiriasi este sa nu exagereze. Cladirea pe care urmeaza sa o inchirieze trebuie sa se incadreze strict in cerintele si in necesitatile afacerii lor.

 

 

Pasii necesari pentru inchirierea unei cladiri de birouri

In Romania, afacerile prospera, iar mediul de business este unul din ce in ce mai profitabil, ceea ce permite oamenilor de afaceri sa porneasca pe un drum sigur in acest sens. Insa, inainte de a se bucura de succesul unei afaceri, reprezentantii acesteia trebuie sa le asigure angajatilor toate conditiile de lucru necesare pentru a aduce clientilor satifactie.

 

Oferta de birouri de inchiriat Timisoara este foarte bogata, astfel incat niciun client sa nu plece nemultumit. Antreprenorii trebuie sa se gandeasca foarte bine la spatiul pe care urmeaza sa il inchirieze. Unele cladiri dispun si de cantina sau cafenea, de restaurant sau de un punct bancar, farmaceutic sau medical, de o zona comerciala si de dotari moderne si bine puse la punct.

 

Primul lucru pe care trebuie sa il faca viitorii chiriasi este sa viziteze spatiul respectiv, sa negocieze, pe cat posibil, pretul, sa stabileasca daca sunt unele conditii mai putin favorabile desfasurarii afacerii si pe care le considera puncte slabe, sa se consulte cu ceilalti parteneri de afaceri sau chiar cu un specialist imobiliar si abia apoi sa ia decizia finala in acest sens.

Categorii: LIFE

Autor

Recent NEWS

Puteți contacta redacția site-ului de știri www.recentnews.ro pentru sugestii, ponturi, comentarii, păreri, sau drepturi la replică, la adresa office@recentnews.ro