Sursa foto: https://pixabay.com/photos/code-programming-hacking-html-web-820275/

Întreprinderile au visat întotdeauna la modalităţi de a combina capacităţile de gestionare a relaţiei cu clienţii (CRM) şi de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) într-un singur sistem de management uşor de utilizat. Microsoft Dynamics 365 este o soluţie CRM şi ERP bazată pe cloud, care oferă o suită completă de instrumente pentru eficientizarea comunicării de afaceri. Caracteristicile şi funcţionalitatea sa se îmbunătăţesc continuu pentru a satisface nevoile echipelor de vânzări, marketing şi servicii pentru clienţi.

Ce este Microsoft dynamics 365?

Microsoft Dynamics 365 ajută companiile din piaţă mijlocie să faciliteze relaţiile de afaceri cu clienţii, potenţialii clienţi şi cu membrii echipei. Acesta include o colecţie de aplicaţii cloud pentru o mai bună gestionare a unei mari varietăţi de procese de afaceri, de la vânzări la operaţiuni şi chiar până la contabilitate.

Dynamics 365 oferă angajaţilor instrumentele practice de care au nevoie pentru a fi mai productivi, pentru a îmbunătăţi relaţiile cu clienţii şi pentru a câştiga mai mult în afaceri. De asemenea, oferă directorilor informaţii utile despre performanţă şi oportunităţi prin intermediul platformei sale de business intelligence. Deoarece Dynamics 365 combină capabilităţile CRM şi ERP, organizaţiile pot simplifica fără efort modul în care comunică atât intern, cât şi cu clienţii.

Care sunt avantajele acestei soluţii?

–                  uşor de utilizat şi de implementat: Microsoft Dynamics 365 poate fi utilizat în cloud sau într-un mediu cloud hibrid. Este simplu de gestionat şi implementat în orice mod este nevoie, în funcţie de buget şi infrastructură. Din moment ce Dynamics 365 este bazat pe cloud, este ideal pentru companiile cu o politică BYOD. Angajaţii îşi pot accesa cu uşurinţă aplicaţiile Dynamics 365 din Outlook, un browser web sau de pe orice dispozitiv mobil;

–                  se integrează complet cu produsele Microsoft: Dynamics 365 este compatibil cu alte produse Microsoft, inclusiv întreaga suită Office 365. Aceste integrări permit companiilor să treacă de la Dynamics 365 la Outlook pentru comunicare, la Power BI pentru analiza datelor sau la SharePoint pentru documentare. Cu cât este mai uşoară mişcarea între aplicaţii, cu atât angajaţii au nevoie de mai puţin timp să-şi facă transferul de date între aplicaţii şi să înveţe noi noi platforme;

–                  ciclul de vânzări redus: Dynamics 365 oferă echipelor de vânzări acces la o mulţime de date inteligente despre clienţi – indiferent dacă lucrează pe teren sau apelează la birou. Echipa de lucru va fi capabilă să creeze răspunsuri rapide şi să ofere informaţii fără a fi nevoie să ceară permisiune de a se întoarce cu informaţiile cerute, iar companiile reuşesc astfel să obţină o experienţă de vânzare mai eficientă şi mai bine direcţionată.

–                  personalizabil: Dynamics 365 oferă o varietate de module şi instrumente de flux de lucru încorporate care pot fi utilizate pentru automatizarea sarcinilor între vânzări, marketing, servicii pentru clienţi, servicii de teren şi servicii de proiect. Dynamics 365 permite, de asemenea, modificarea fluxurilor de lucru pentru satisfacerea nevoilor. Acesta utilizează, de asemenea, instrumente de personalizare pentru a defini câmpuri suplimentare şi obiecte noi în sistem. Are o arhitectură flexibilă, opţiuni de implementare şi niveluri de preţuri, astfel încât platformă să fie adaptată în funcţie de buget sau de dimensiunea echipei.