Blackfriday sau vinerea neagra asa cum mai e el denumit, este cel mai asteptat eveniment din an pentru vanatorii de reduceri in mediul online indiferent de categoria produsului dorit. Asa cum era de asteptat, Blackfriday va avea parte de o noua editie si in anul 2021, cea de-a 11 din Romania. Majoritatea magazinelor online au inceput sa pregateasca strategia de vanzare pentru acest an, iar unii dintre marii retaileri chiar au anuntat care vor fi produsele vedeta din vinerea neagra si cand se va organiza ea in 2021. Recent Startdecor, cel mai mare vanzator de covoare online din tara a anuntat chiar si data la care se va organiza si anume 26 noiembrie, dar ora este de incepere este inca tinuta secret din motive tehnice care tin de stabilitatea serverelor cu care au mai fost probleme si in trecut datorita numarului mare de cumparatori care se inghesuie la deschiderea festivalului de reduceri.

Startdecor ne-a obisnuit cu o titulatura proprie cand vine vorba de Vinerea Neagra, si anume Blackfriday-ul Covoarelor, care de la an la an a adus cresteri spectaculoase ale vanzarilor de covoare si o multime de vizitatori curiosi de reducerile oferite, iar despre actuala editie am discutat cu unul dintre reprezentantii magazinului online.

Anul acesta va fi o editie speciala pentru noi, este editia cu numarul 5 pe care speram sa o facem sa fie una memorabila atat pentru clientii nostri cat si pentru Startdecor, dar fara sa ne asteptam la cresteri spectaculoase datorita maturitatii la care a ajuns evenimentul in Romania. Probabil diferenta o va face schimbarea de orientare fata de perioada pre-pandemie a consumatorilor intre produsele online vs produsele offline cu un plus in dreptul celor online. Din estimarile noastre in momentul de fata piata de covoare si decoratiuni pentru casa este la nivelul procentual de 30% pentru mediul online si 70% pentru mediul offline, iar cresterea este una semnificativa de la an la an, pana in anul 2030 cand speram ca piata online de produse pentru casa din Romania sa atinga pragul de 50% din totalul cumparaturilor anuale.

In premiera va pot spune ca vor fi peste 1000 de produse reduse cu procente intre 5 si 50% fata de pretul lor initial, iar reducerile vor fi aplicate chiar si la colectiile premium de covoare lana, dar pe asta vom pune mai mult accent cu doua saptamani inainte de startul campaniei.

Startdecor este prezent in mediul online din Romania inca din anul 2017, iar incepand cu acest an a inceput expansiunea la nivel european prin comercializarea produselor sale in Ungaria in cadrul magazinului online Startdecor.hu

Pe langa covoare, mai comercializeaza si tapet, seminee electrice, mobilier pentru baie si produse sanitare, iar numarul de cumparatori depaseste anual circa 10000 de persoane.