BETANO.COM, cea mai bună platformă mobilă de cazinou online și pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019, a lansat primul spot publicitar dedicat fanilor echipei roș-albastre. Materialul video a fost creat cu intenția de a recunoaște valoarea clubului, înfățișând totodată importanța susținerii necondiționate a fanilor față de echipa favorită.

Noul spot marchează startul unei campanii TV care va fi transmisă pe tot teritoriul României și va fi adaptată mediului digital, astfel încât să inspire suporterii echipei de pretutindeni. Materialul video, creat în colaborare cu Another Circus, reflectă statutul de brand inovator al BETANO și a fost realizat utilizând tehnologii de animație de ultimă ora și o abordare modernă, vivace.

„Ne-am dorit să creăm un spot care să sublinieze susținerea acordată de BETANO România echipei FCSB. În mod normal, am fi produs un material cu camere de filmat, regizori, dar în era covid, a trebuit să ne adaptăm și să creăm ceva total nou. Am ales calea animației 2D pentru a crea ceva inedit și, sperăm, nemaivăzut pe piața din România. Întregul proces, de la scenariu la spotul TV final, ne-a luat aproximativ trei luni și a fost realizat împreună cu echipele BETANO și Yeti, care s-au ocupat de post-producție. Pentru muzică, am colaborat cu echipa Bounce, așa cum facem în aproape fiecare proiect pe care l-am realizat în ultima vreme. Totul s-a reunit perfect și suntem cu adevărat mândri de rezultat. Sperăm ca fanilor FCSB să le placă spotul și să se identifice cu el”, a declarat Nassos Apollonatos, Creative Director Another Circus.

Povestea și modul de prezentare scot în evidență atât strânsa legătură dintre jucători și suporteri, cât și modul în care energia degajată de încurajări îi motivează pe sportivi  să atingă cele mai înalte trepte ale performanței. Materialul prezentat pe rețelele sociale BETANO Romania și FCSB a stârnit reacțiile de admirație ale fanilor, atingându-și obiectivul de a-i inspira pe microbiști și de a le reaminti emoțiile trăite în timpul unui meci în care evoluează echipa favorită.

„Suntem absolut încântați de noua surpriză pregătită de BETANO. Acest spot TV reflectă cu fidelitate conexiunea dintre performanța jucătorilor și susținerea suporterilor. Dedicarea echipei noastre și devotamentul fanilor merită tot ce e mai bun, iar acest spot este stimulul perfect care ne amintește tuturor de ce iubim fotbalul”, a declarat Valeriu Argăseală, Președinte FCSB.

Prin intermediul spotului publicitar, BETANO setează un nou standard al implicării în fenomenul sportiv din România, investind în imaginea echipelor, a sportivilor și a fanilor, deopotrivă. Astfel, BETANO subliniază cultura sponsorizărilor menite să susțină performanța sportivă printr-un pachet complet de acțiuni continue, desfășurate simultan pe mai multe direcții.

„Betano a venit în premieră, în urmă cu câțiva ani, cu ideea de a crea spoturi de televiziune pentru echipele de fotbal pe care le sponsorizează. FCSB nu a făcut excepție și acum am creat primul spot din istoria clubului. Acesta va avea concepte declinate separat și pentru digital. Spotul TV a fost extrem de bine primit de suporteri, prioritatea noastră fiind atât să venim cu un concept nemaivăzut în România, cât și ca spotul să fie relevant pentru fani și să rezoneze cu obiectivele FCSB și Betano”, a declarat Vadim Cușnarencu, Marketing Manager Sport, Sponsorship & Performance BETANO România.

Noua campanie vine în continuarea activităților de pionierat pe care operatorul le desfășoară în România. BETANO a fost prima platformă de pariuri sportive care a sponsorizat Liga 1 de fotbal, punând bazele acestui tip de colaborare în România și oferind un sprijin substanțial dezvoltării fotbalului la nivel național. Totodată, în anul 2017, BETANO a fost brandul care a lansat în premieră națională primul spot TV de promovare a unei echipe românești de fotbal.

În România, BETANO investește constant în susținerea sportului de performanță și a sportivilor de elită, fiind partenerul principal al echipei CS U Craiova, partenerul oficial al echipei de fotbal FCSB, partenerul oficial al celei mai bune luptătoare a României, Alina Vuc, al gimnastului român Marian Drăgulescu și al echipei de canotaj Gianina Beleagă – Ionela Cozmiuc, dar și partenerul principal al Federației Române de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri. De asemenea, BETANO a încheiat parteneriate strategice cu fostul jucător de fotbal la echipele Steaua și Rapid, Narcis Răducan, cu Ciprian Marica, fostul internațional român, și cu Simone Tempestini, unul dintre cei mai prolifici automobiliști români. BETANO susține performanța în toate ramurile sportive, devenind în urmă cu puțin timp partenerul principal al celei mai bune echipe de Counter-Strike: Global Offensive din România, Nexus Gaming CS:GO.

***

Despre BETANO.com

BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, leader pe piața de GameTech din Grecia, alături de brandul Stoiximan. La nivel regional, Kaizen numără peste 800 de angajați, dintre care peste 5% sunt români. BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă. De asemenea, compania susține comunitățile din toate țările în care este prezentă, prin implicarea în proiecte ample de responsabilitate socială la nivel regional.

Grupul este prezent în șase țări: în Grecia și Cipru, prin brandul Stoiximan, și în Germania, România, Portugalia și Brazilia, prin brandul internațional BETANO. Pentru mai multe detalii, vizitați: BETANO.com și pagina de Facebook.