BETANO.com, cea mai bună platformă mobilă de cazinou online și pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019, obține o nouă serie de premii care îi recunosc statutul de operator de top, cu standarde superioare de responsabilitate și servicii premium.

În cadrul Peak Performance Marketing Awards 2020, BETANO a câștigat patru premii ce îi consolidează poziția de lider în materie de performanță, inovație și eficiență. Gala s-a desfășurat în Atena, Grecia, și a fost organizată de prestigioasa revista Marketing Week, cu sprijinul Google. Peak Awards reunește companii de top din toate industriile, care desfășoară campanii extinse de marketing digital. Juriul competiției este format din personalități în domeniul digital și analizează eficiența fiecărei campanii, performanța în raport cu indicii de piață, gradul de inovație și măsura în care o campanie contribuie la dezvoltarea marketingului axat pe rezultate deosebite.

BETANO a fost recunoscută drept numărul 1 în categoriile:

  • Cea Mai Bună Soluție de Atribuire a Performanței” (Best Performance Attribution Solution);
  • Cea Mai Bună Utilizare a Tehnologiei” (Best Use of Technology).

Platforma a ocupat locul doi în secțiunile:

  • Divertisment” (Best in Entertainment);
  • Cea Mai Inovatoare Campanie” (Most Innovative Campaign).

Anul acesta, BETANO a fost singura platformă de jocuri online înscrisă în Peak Performance Marketing Awards și este pentru prima dată în cei patru ani de existență a competiției când o companie din industrie primește distincțiile Peak Awards.

Prin strategia sa, BETANO a obținut o creștere cu 40% a numărului de utilizatori, în timp ce numărul căutărilor a înregistrat o creștere cu 50,7% – performanțe unice în cei patru ani de prezență pe piața din România.

„Piața din România s-a dovedit a fi una extrem de competitivă, cu utilizatori experimentați și foarte exigenți atunci când vine vorba de alegerea platformei de divertisment. Selectarea și implementarea celor mai inovatoare și sigure tehnologii a fost mereu o prioritate pentru noi, dar aceste aspecte trebuie comunicate în mod constant, clar și eficient, alegând cele mai potrivite canale media. Acum, când BETANO se află în topul preferințelor utilizatorilor din România, avem dovada că strategia noastră a fost eficientă, iar premiile acordate de specialiști ai industriei demonstrează că eforturile noastre ne clasează printre liderii lumii digitale”, a declarat Vadim Cușnarencu, Marketing Manager, Performance, BETANO România.

***

Despre BETANO.com

BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, leader pe piața de GameTech din Grecia, alături de brandul Stoiximan. BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă.

În România, BETANO investește constant în susținerea sportului de performanță și a sportivilor de elită, fiind partenerul principal al echipei CS U Craiova, partenerul oficial al echipei de fotbal FCSB, partenerul oficial al celei mai bune luptătoare a României, Alina Vuc, dar și partenerul principal al Federației Române de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri. De asemenea, compania susține comunitățile din toate țările în care este prezentă, prin implicarea în proiecte ample de responsabilitate socială la nivel regional.

Grupul este prezent în șase țări: în Grecia și Cipru, prin brandul Stoiximan, și în Germania, România, Portugalia și Brazilia, prin brandul internațional BETANO. Pentru mai multe detalii, vizitați: BETANO.com și pagina de Facebook.