Beko, lider al pieței europene de electrocasnice, a integrat puterea Inteligenței Artificiale și frumusețea captivantă a naturii, în cel mai nou spot video al său. Denumit „Connections”, clipul video aduce în prim plan conexiunea oamenilor cu natura, dar și nevoia de a dezvolta inițiative concrete de sustenabilitate, menite să ajute la crearea unui mediu înconjurător mai curat și mai sănătos.

Spotul video vine să consolideze angajamentul Beko față de sustenabilitate, făcând referire la măsurile concrete derulate de companie cu scopul de a contribui la un viitor mai bun și mai responsabil. De altfel, Beko și-a asumat misiunea de a inspira și a permite generațiilor tinere să trăiască mai sănătos, încurajându-le să adopte un stil de viață mai sustenabil. Dezvoltând și integrând tehnologii de ultimă generație, Beko se implică și depune eforturi pentru a crea produse prietenoase cu mediul, care utilizează mai puține resurse, contribuind astfel la reducerea amprentei de carbon. De asemenea, Beko și-a luat angajamentul de a incorpora tehnologii avansate în fabricile sale din întreaga lume, cu scopul de a reduce impactul pe care activitatea pe care o desfășoară o are asupra mediului.

„La Beko, am integrat sustenabilitatea ca o componentă vitală a modelului nostru de business. Am vrut să creăm un spot video cu impact, care să ne articuleze viziunea și să genereze o implicare a oamenilor. Ambiția noastră a fost să creăm un conținut care să inspire și să motiveze oamenii să ni se alăture în călătoria noastră care are în prim plan sustenabilitatea”, a declarant Zeynep Yalım Uzun, director de marketing la Arçelik.

Menit să comunice inițiativele de sustenabilitate ale companiei, clipul video creat cu ajutorul Inteligenței Artificiale reprezintă un salt din punct de vedere stilistic, fiind unul dintre primele spoturi care aduc în prim plan viziunea și misiunea Beko.

Pentru realizarea acestui spot, au fost necesare zeci de mii de cadre cu elemente din natură, care au reprezentat fundația programului de Inteligență Artificială în generarea propriei interpretări a scenelor. Au fost create astfel succesiuni de imagini în care elementele se întrepătrund și se contopesc, creând o imagine distinctă aflată în mișcare.

Detalii despre inițiativele Beko privind sustenabilitatea pot fi vizualizate aici: http://www.beko.com/connections

Despre Beko

Beko este marca internațională de electrocasnice a Arçelik Group și este prezentă în peste 130 de țări din întreaga lume. Compania oferă o gamă largă de produse de la electrocasnice mari, la aparate de aer condiționat și electrocasnice mici. Beko este lider al pieței europene de electrocasnice independente și cel mai important brand de electrocasnice din Marea Britanie. Brandul este partener principal al echipei de fotbal FC Barcelona, partener ce oferă numele echipei masculine de baschet Fenerbahçe, precum și furnizor oficial al Campionatului European League of Legends (LEC)

Beko în România

Beko a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piața din România printr-o gamă completă de electrocasnice, care se diferențiază prin tehnologiile de ultimă oră pe care le integrează și printr-un design modern de produs. De la sub-game de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), soluții ingenioase pentru iubitorii de animale (mașina de spălat rufe cu funcția specială PET) sau tehnologia revoluționară cu lumină albastră din gama Beko Smart Blue Line, Beko și-a consolidat poziționarea de brand premium inovator și a devenit una din primele mărci de electrocasnice preferate de români.

Despre Arcelik

Cu peste 32.000 de angajați la nivel mondial, 12 branduri (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Altus, Dawlance, Voltas Beko), birouri de vânzări și marketing în 34 de țări și 22 de fabrici în 8 țări, Grupul Arçelik oferă produse și servicii în aproape 150 de țări. Ca a doua cea mai mare companie europeană de electrocasnice, conform cotei cantitative de piață, Arçelik a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri consolidată de 5 miliarde de euro. Cu aproape 70% din venituri provenite de pe piețele internaționale, Arçelik este lider în domeniul cercetării și dezvoltării din Turcia – deținând în prezent peste 3.000 de brevete internaționale, realizate cu aportul a 1.600 de cercetători din 15 centre de cercetare-dezvoltare și proiectare din Turcia, cât și a birourilor de cercetare-dezvoltare din cinci țări.

Compania Arçelik a fost desemnată „Lider în Industrie” în categoria Electrocasnice sustenabile, pentru al doilea an consecutiv, în Dow Jones Sustainability Index 2020 și, în conformitate cu standardul de neutralitate al carbonului PAS 2060, a devenit neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în fabricile globale în anii fiscali 2019 și 2020, cu propriile sale credite de carbon.