Aston Villa FC a început prima sa călătorie în Champions League cu o victorie cu 3-0 împotriva BSC Young Boys pe Stadion Wankdorf din Berna, marțea trecută. Cu câteva zile înainte, Aston Villa și partenerul său principal Betano, brand premium de jocuri de noroc și pariuri sportive online al Kaizen Gaming, au sărbătorit prima campanie istorică a celor de la The Villans în Champions League printr-un eveniment special găzduit pe Bodymoor Heath, terenul de antrenament al Aston Villa.

Evenimentul a reunit membri legendari ai câștigătorilor Cupei Europene din 1982, Nigel Spink și Kenny Swain, fostul jucător și ambasadorul Aston Villa, Ahmed Elmohamady și vedetele actuale, căpitanul John McGinn, Ezri Konsa, Pau Torres și, desigur, antrenorul Unai Emery. Jurnaliști din mai multe țări și câțiva fani norocoși au avut ocazia să își întâlnească și să își audă vedetele preferate, participând în același timp la diferite activități, inclusiv un tur exclusiv al facilităților de antrenament ale Aston Villa și o privire în culisele sesiunii de antrenament a echipei. Al treilea echipament al clubului a fost, de asemenea, dezvăluit pentru prima dată în timpul evenimentului. Echipamentul s-a dovedit a fi unul norocos, deoarece a fost purtat pentru prima dată într-un meci din Liga Campionilor din Elveția. Pentru acest meci, Betano a donat spațiul de pe partea din față a tricoului echipei Aston Villa, care la rândul său a fost oferit către Acorns Children’s Hospice.

Julio Iglesias Hernando, Chief Commercial Officer Kaizen Gaming, a comentat: „Suntem foarte onorați, în calitate de sponsor principal oficial al tricourilor Aston Villa, să fim alături de ei în acest nou capitol interesant al glorioasei lor istorii de 150 de ani. Acesta este cu adevărat un moment extraordinar pentru a fi un fan al Aston Villa, deoarece împărtășim cu toții pasiunea și determinarea clubului de a performa în fiecare zi, de a concura cu cei mai buni și de a-și revendica locul în rândul elitelor.

Chris Heck, președinte al operațiunilor comerciale al Aston Villa, a adăugat: „Suntem mândri că Betano ni se alătură în momentul în care ne îndreptăm către o nouă eră pentru Aston Villa. Betano este un brand global care se adresează milioanelor de fani ai fotbalului din Europa și America Latină, ceea ce se potrivește cu viziunea noastră de a globaliza clubul nostru. Pasiunea lor pentru fotbal și angajamentul față de jocul responsabil și față de societate se aliniază perfect cu valorile clubului nostru. Revenirea în vârful fotbalului european de club este un moment emoționant pentru fanii noștri, partenerii și toți cei implicați.

Despre Kaizen Gaming | Betano

Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii GameTech din lume. Cu accent pe Tehnologie și Oameni, își propune să îmbunătățească experiența pe care o oferă milioanelor de clienți din întreaga lume și să ofere divertisment fanilor sportului într-un mod distractiv și responsabil.

Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive și jocuri online Betano, cu o prezență solidă pe piețele din Europa și America Latină. De asemenea, a intrat recent în Africa și America de Nord prin lansările din Nigeria și Ontario. La nivel global, compania are peste 2.500 de angajați.

Kaizen Gaming este recunoscut drept un jucător de top pe piața globală a pariurilor sportive și a jocurilor de noroc, primind mai multe premii ale industriei, inclusiv o premieră mondială de cinci trofee într-un singur an la EGR Operator Awards 2023 („Operatorul de Pariuri Sportive al Anului” , „Campania de Marketing a Anului”, „Cea Mai Bună Platformă de Pariuri Sportive Mobilă”, „Cel Mai Bun Produs Dezvoltat In-House” și „Cel Mai Bun Operator de Pariuri Live”).

Pentru mai multe informații accesați Kaizen Gaming.