Antena 1 a ştiut de ce a luptat pentru drepturile de difuzare în România a celebrului film Singur acasă. De sărbător aduce audienţă colosală. PRO TV nu a făcut faţă lui Kevin din Singur acasă, cu episodul din Las Fierbinţi.

Cea de-a doua parte a celui mai aşteptat film de Crăciun al tuturor timpurilor, Singur acasă, s-a văzut ieri la Antena 1. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare Singur acasă 2 – Pierdut în New York, aceasta impunându-se ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor targeturilor.

Peste 2.6 milioane de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau aseară, în minutul de aur, 22:09, aventurile lui Kevin în New York.

Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat în medie, în intervalul 19:59 – 22:27, 9.5 puncte de rating şi 28.8% cota de piaţã.

Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro Tv cu 7.9 puncte de rating şi 23.8% cota de piaţã. Și la mediul urban, a doua parte a seriei Singur acasă a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9.9 puncte de rating şi 22.3% cotã de piaţã.

Poziţia secundã a fost ocupatã şi de această dată de Pro TV, cu 9.3 puncte de rating şi 20.9% cota de piaţă. Şi la nivel naţional, Singur acasă s-a impus ca lider de audienţă, cu 11.3 puncte de rating şi 24.1% cota de piaţă, fiind urmat tot de Pro TV, cu 10.3 puncte de rating şi 22% cota de piaţă.