Dacă vrei să-ți crești cifra de afaceri și vânzările în magazin, ai putea aplica câteva strategii eficiente, care dau rezultate și care sunt folosite de oamenii de afaceri în mod frecvent. Iată care sunt acestea:

1.Promovarea magazinului

Poți atrage atenția clienților prin simpla promovare a magazinului. Lansarea provocării este de asemenea o strategie bună de a face cunoscut un brand și se realizează prin oferte și aplicarea unor prețuri avantajoase.

În prezent, promovarea magazinului se face în mod eficient și online, mai ales că oamenii folosesc în mod frecvent dispozitivele mobile.

2. Aplicarea de noi condiții de cumpărături

Poți distra clienții prin aplicarea unor noi condiții de cumpărături, astfel le stimulezi interesul și buna dispoziție. Un exemplu ar fi desfășurarea concursurilor sau obținerea gratuită a unor produse. Reclamele pentru concursuri pot fi plasate în magazine, în pliantele cu produse, dar și pe site-urile web.

De asemenea, vânzarea de bunuri și de servicii suplimentare poate duce la creșterea cifrei de afaceri.

3. Coșurile de cumpărături

Aspectul unui magazin contează foarte mult, dar și confortul – ce tip de coșuri de cumpărături sunt la dispoziția clienților în magazin. Pentru a face posibilă stimularea clienților să cumpere, aceștia au nevoie de coșuri de cumpărături la îndemână, la intrarea în magazin, dar și în anumite puncte strategice din interiorul acestuia.

În diverse magazine și supermarketuri, deja s-a observat mereu o schimbare și optimizare la aceste articole de transportat produsele, care apar și în oferta pentru coș de cumpărături pe www.LuckyStore.ro.

4. Pregătirea magazinului pentru perioada de vacanță

Odată cu schimbarea anotimpului, principala idee a oamenilor de afaceri este să-și amenajeze magazinul pentru a atrage clienții. Ei țin cont de așteptările clienților cu privire la anumite produse și se gândesc la strategii excelente pentru ca cetățenii să facă achiziții perfecte.

Prin urmare, ei își pregătesc magazinul pentru diferite perioade din an, pentru a-și surprinde clienții care după cum se știe, au așteptări foarte mari.

Principalele strategii aplicate de oamenii de afaceri sunt:

  • îmbunătățirea vizibilității stocurilor de produse
  • crearea unui lanț de aprovizionare mai eficient
  • găsirea unor modalități de gestionare a depozitelor, în așa fel încât să reducă costurile de expediere și să accelereze livrarea produselor.

5. Prevenirea deteriorării mărfurilor

Statisticile arată că produsele vândute la un preț ridicat contribuie la creșterea coșului de cumpărături mediu al clienților. Deși lucrul a fost demonstrat, totuși comercianții nu se bazează pe asta. Ei cred că tarifele prea mari la produse pot duce la pierderea clienților.

Având în vedere faptul că puterea de cumpărare a scăzut (pentru că mulți oameni au rămas fără job din cauza crizei de coronavirus), a vinde produsele la un preț exagerat nu este chiar o ideea bună, cred antreprenorii.

Ei încearcă să atragă clienții realizând reduceri și promoții, iar când aplică o creștere a prețurilor o fac în așa fel încât să nu sperie clienții. Produsele care se apropie de data de expirare sunt promovate la un preț redus, pentru a fi vândute imediat. Aplicarea prețurilor în scădere este o strategie des utilizată de oamenii de afaceri, pentru a atrage clienții să achiziționeze articole suplimentare, în scopul de a profita de promoții.

O soluție de creștere a vânzărilor este și aplicarea unor reduceri pentru a scăpa de stocurile prea mari.

6. Încurajarea clienților fideli

Pentru a crește loialitatea față de companie, oamenii de afaceri află nevoile și dorințele clienților pentru a încerca să le îndeplinească. Pentru asta, aplică sondaje periodice despre produse și servicii. De exemplu, anumite sondaje arată faptul că majoritatea clienților sunt atenți la anumite lucruri:

  • dacă se fac promoții în magazin
  • dacă există loc de parcare pentru mașini
  • dacă este curat în magazin
  • dacă personalul din magazin este sociabil și amabil, etc.

Încurajarea clienților fideli este o strategie bună în ziua de azi și se face prin programe de loialitate și oferirea unor avantaje:

  • acumularea de bonusuri ca promisiune de a oferi o reducere la alte achiziții viitoare
  • recompense suplimentare la achiziții
  • oferte de tip „cumperi 2 produse și plătești doar unul”
  • servicii gratuite și altele.

Pentru a reuși și a crește semnificativ vânzările, mulți oameni de afaceri au angajați specialiști în marketing.