Carmen Negoiță și sora ei, Andreea și-au continuat parcursul de succes pe Drumul Zeilor, câștigând imunitatea mare a celei de-a doua etape, în ediția de ieri seară Asia Express. În două zile au primit 2000 de euro, prin câștigarea jocului de amuletă și a imunității care le oferă și cazare, relaxare și plimbare în timp cel alte 8 echipe se luptă pentru imunitatea mică a etapei a doua Asia Express.

Carmen și Andreea auidevenit imune după ce au câștigat și jocul de amuletă desfășurat cu participarea simpaticilor elefanți, în ediția de ieri seară Asia Express. Fetele au început în forță etapa a doua a competiției. În seara aceasta, cursa continuă cu o luptă aprigă pentru imunitate, probele extrem de solicitante fizic împingând echipele la capătul puterilor.

          După o întrecere interminabilă, dată pe uscat, dar și pe apă, Carmen Negoiță și Andreea au obținut ieri o victorie savurată cu atât mai mult cu cât a venit fără folosirea Jokerului. Astfel, după ce au câștigat amuleta și avantajul de a îngheța timp de 10 minute o echipă întâlnită pe traseu, ieri, Carmen și Andreea au câștigat și imunitatea mare a etapei a doua. Pentru ele urmează câteva zile de relaxare, cu regim exclusivist de turiste, în timp ce restul concurenților au în față un parcurs incredibil de greu.

          Difuzată de Antena 1 în intervalul 19:58 – 24:05, ediția de ieri seară Asia Express a fost prima opțiune a telespectatorilor pe segmentele de public comercial și urban.

Astfel, reality show-ul a obținut, pe tronsonul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, o audiență medie de 5.3 puncte de rating și o cotă de piață de 20.8%. Și la orașe, emisiunea a fost prima opțiune a telespectatorilor, cu 5.0 puncte de rating și 15.9% cotă de piață, Pro Tv situându-se pe locul secund, cu 4.8 puncte de rating și 15.1% cotă de piață. În minutul de aur 21:01, aproape 1 milion de telespectatori au urmărit cursa de pe Drumul Zeilor.

Totodată, Antena 1 s-a impus ca lider de audiență pe întregul tronson orar (whole day: 02:00 – 26:00), cu 2.2 puncte de audiență și 17.2% cotă de piață pe targetul comercial, în timp ce postul de pe locul doi, ProTV, a obținut 2.1 puncte de rating și 16.5% cotă de piață.