Ți s-a propus un plan de promovare prin seo? Află de ce merită să îl accepți

Ți s-a propus un plan de promovare prin seo? Află de ce merită să îl accepți
loading...

Ai auzit probabil despre seo, despre cum funcționează și ce impact poate avea. Probabil însă, că încă nu știi cât de eficientă poate fi o strategie de acest gen. Odată ce ți s-a propus un astfel de plan, încerci să înțelegi dacă o astfel de abordare este ceea ce ai dori.

Seo nu este un cost, ci o investiție

Gândind din perspectiva avantajelor, seo nu este un cost în plus pe care îl asociezi cu strategia ta de promovare. Este mai degrabă o investiție ce te răsplătește de asemenea. În funcție și de cuvintele cheie alese, există o rată mare de conversie. În plus, crești vizibilitatea site-ului, îl plasezi în primele poziții ale motorului de căutare, unde cei mai mulți dintre utilizatori se opresc din căutări, acolo unde sunt cele mai multe accesări.

Seo are importanţă crucială în planul de marketing

Desigur că prin promovare seo  aștepți să obții și un maximum de potențial în materie de marketing. Procesul atât de complex al strategiei seo împreună cu alte abordări, canalele de social media spre exemplu, te vor ajuta să îți stabilești o poziție bună pe piața de profil, să îți clădești un brand de încredere.

Seo are impact în ceea ce privește căutarea și ciclul de cumpărare

Spus pe scurt, seo te ajută să atragi clienții ca un magnet, prin intermediul unor cuvinte cheie critice și relevante. Este ca și când îți găsești locul perfect acolo unde clienții tăi sunt, direcționând către ei soluțiile pe care tu le oferi.

Partea la fel de bună este că prin seo poți să îți îmbunătățești nivelul de vânzări, fără însă să îți crești și costurile aferente segmentului de marketing într-un mod dramatic. Ține cont că oamenii sunt tot mai interesați în a cheltui resursele financiare pe lucruri necesare, deci sunt mai precauți ca oricând. Se vor folosi de marele internet pentru a compara prețuri și a găsi ce le convine mai mult. În tot acest proces, seo te poate ajuta să te plasezi în locul potrivit, unde potențiali clienți să te găsească.

Seo versus publicitatea tipărită

Aici ajungem deja la un subiect în care seo câștigă detașat, raportat la costuri. Gândește-te cât te costă să investești în cărți de vizită sau alte forme de publicitate printată – broșuri, cataloage etc. Rata de vizibilitate a unui site este clar mai mare decât efortul tău de a împărți flyere sau cărți de vizită. Ajutat și de un plan seo, susținut pe termen lung, site-ul tău poate deveni mai mult decât o carte de vizită, cu impact și vizibilitate mai mari.

Incontestabil, seo poate fi o manieră eficientă și modernă de a te promova. Cu un lung șir de efecte, seo poate avea impact major în modul în care se clasează site-ul tău. La rândul său, acesta este cel care îți prezintă serviciul oferit, produsele, ba chiar poate fi mai mult decât de prezentare, poate fi un magazin online, deci poți vinde imediat cu mult mai mult decât ai face-o clasic, în magazinele fizice.

De fapt, povestea se rezumă la a te adapta situațiilor. Trebuie să fii acolo unde potențialii tăi clienți sunt. Așadar, dacă tendința este de a căuta online orice tip de serviciu, atunci acolo trebuie să fii și tu, marcând o poziție de top pentru a mări șansele să fii contactat de public, să vinzi mai mult, deci afacerea să îți fie prosperă.

Categories: IT

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*