Românii cheltuie lunar, circa 30 de euro pentru un abonament la sala de fitness

Românii cheltuie lunar, circa 30 de euro pentru un abonament la sala de fitness
loading...

Românii, codașii Europei la capitolul mișcare, cheltuie lunar pentru un abonament la o sală de fitness, în medie circa 30 de euro. Astfel că cifra anuală a sălilor de fitness din România se ridică la peste 400 de milioane de euro. 25% din cele peste 500 de săli de fitness din România, se află în București.

Un corp frumos și sănătos, cu cheltuială se ține. Dacă vrei să fii în formă, să ai un corp de invidiat și toți să întoarcă capul pe stradă, după tine, trebuie să scoți și ceva bani din buzunar.

În medie, 30 de euro pentru cel mai ieftin abonament la o sală de fitness. Iar mai apoi, să te ții de programul stabilit de un personal trainer și să îți adaptezi și regimul alimentar astfel încât să obții rezultatele dorite.

Potrivit unui studiu recent, 63% dintre românii cu studii superioare practică cel puţin un sport. Bărbaţii fac cu 25% mai mult sport decât doamnele, care nu evita însă magazinele de articole sportive.

54% dintre românii care fac sport declară că au o bicicletă sau pantofi speciali pentru alergat, fotbal sau fitness.

Dacă vrei să ai o viață lungă și sănătoasă trebuie să ai grijă ce și cum mănânci dar și să faci sport.

Fitness-ul îți tonifică corpul, îți întărește organisumul, și te face să treci mai ușor situaţiilor de stres, atât în viaţa profesională cât şi în activităţile profesionale.

Mersul la sala de forţă te ajută și la prevenirea apariţiei anumitor boli, cum ar fi: hipertensiunea arterială, diabetul zaharat, accidentele vasculare cerebrale, anumite tipuri de cancer sau boli de inimă.

Cei care vor rezultate cât mai rapide, apelează la steroizi (human growth hormone), ceea ce va face ca masa musculară să se dezvolte mai rapid.

Fitness-ul nu are și nu va avea vreodată efecte negative asupra organismului uman.

Obiectivele generale ale fitnessului sunt:

–  optimizarea condiţiei fizice prin dezvoltarea forţei, vitezei, puterii, mobilităţii articulare şi elasticităţii musculare, rezistenţei, echilibrului, coordonării, supleţii.
–  optimizarea suportului funcţional al condiţiei fizice: sistemul respirator, sistemul cardio-vascular, procesele metabolice, sistemul nervos central, sistemul imunitar.
–  optimizarea structurii şi formei corporale: scăderea ţesutului adipos raportat la greutatea corporală, adaptarea formei corporale la cerinţele personale.
–   optimizarea spirituală: imagine de sine şi gândire pozitivă, încredere în propria persoană, inter-relationarea umană conform cerinţelor sociale.

Categories: LIFE

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*