Pro TV a dat lovitura în România. Iată despre ce e vorba!

Pro TV a dat lovitura în România. Iată despre ce e vorba!
loading...

Pro TV a câştigat în primele şase luni ale lui 2018 o sumă impresionantă din publicitate, mult mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2017.

Veniturile totale în perioada ianuarie – iunie ale PRO TV s-au ridicat la 95,5 milioane de dolari, în timp ce în aceeaşi perioadă a anului 2017 grupul media câştiga 87,5 milioane de dolari.

Sursa banilor vine din două direcţii: publicitate şi de la firmele de cablu care plătesc pentru a putea retransmite Pro TV.

Din publicitate, Pro TV a adunat suma de 70,2 milioane de dolari iar de la firmele de cablu, postul de televiziune a încasat 23,3 milioane de dolari, iar 1,9 milioane de dolari reprezintă „alte venituri”

Grupul Pro operează Pro TV, Pro Cinema, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro TV International, Pro TV Chișinău, precum şi mai multe site-uri

Compania CME are operațiuni în patru țări, Bulgaria, Cehia, România și Slovacia, după ce a anunțat vânzarea televiziunilor din Croația și Slovenia. Compania menționează în raportul financiar că se așteaptă ca la data de 31 iulie să se finalizeze vânzarea din Croația a operațiunilor media, către Slovenia Broadband.

Pro TV rămâne al 12-lea cel mai valoros brand românesc, estimat de Brand Finance estimează brandul Pro TV în anul 2018 la 89 de milioane de dolari, cu 23 de milioane de dolari mai mult faţă de 2017.

Categories: MASS MEDIA

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*