Motivul halucinant pentru care Halep nu are un sponsor deşi a fost numărul unu mondial!!!

Motivul halucinant pentru care Halep nu are un sponsor deşi a fost numărul unu mondial!!!
loading...

Simona Halep a intrat în istoria tenisului mondial drept primul numărul unu mondial care a jucat un Grand Slam fără a avea un sponsor. Nemţii de la Adidas nu au mai vrut să se folosească de imaginea româncei pe motiv că a cerut mai mulţi bani. Însă motivul pentru care românca nu are nici acum un sponsor, este de-a dreptul incredibil.

Simona Halep a fost lăsată baltă de Adidas chiar înainte de Australian Open. Astfel că românca a fost nevoită să joace întreg turneul într-o rochie roşie făcută în China.

Radu Restivan, specialist în marketing sportiv, a explicat pentru Adevărul, politica firmelor de echipamente sportive şi a susţinut că piaţa din România nu o trage în spate pe Simona.

Simona a fost, până acum câteva zile, pe locul 1 în lume. Când eşti lider mondial, imaginea ta se vinde la nivel global, nu doar în România. Halep e trăsnet! Are o imagine impecabilă şi e o prostie să spui că nu vinde fiindcă e din România. De altfel, Adidas, cât timp a lucrat cu ea, a implicat-o în tot felul de campanii globale de marketing care au contribuit şi ele la creşterea brandului Halep, nu doar a brandului de echipament sportiv. Eu cred că a fost o comunicare greşită pe acest subiect. Adidas n-a renunţat la Simona. A fost o renegociere, Simona a cerut mai mulţi bani şi nu s-a ajuns la o înţelegere. Nu e nimic tragic sau dramatic în această poveste” este de părere Radu Restivan.

Specialistul în marketing sportiv susţine că preteniile lui Halep sunt prea mari şi că nu multe firme îşi pot permite să dea unui sportiv, două milioane de euro pe an: Ei bine, nu sunt foarte multe firme care să aibă puterea necesară pentru a plăti o astfel de sumă. De fapt, probabil Nike şi-ar permite aşa ceva. Iar un contract cu Nike nu se semnează de pe o zi pe alta, mai ales dacă, în trecut, ai fost sponsorizat de un concurent direct. Aceste firme au o politică: preferă să-şi crească sportivul şi să aibă continuitate cu el. Din acest motiv e bătaie mare pe jucătorii tineri, de perspectivă.

Se zvoneşte că Halep ar negocia şi cu Nike şi cu Lacoste şi că încă se duc tratative pentru noul contract de sponsorizare.

Categories: SPORT

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*