Janina Nectara, primul jurnalist român care scrie în celebra revistă Vogue

Janina Nectara, primul jurnalist român care scrie în celebra revistă Vogue
loading...

Janina Nectara, fondatoarea site-ului Fashion Avec Passion şi corespondentul Observatorului Special de la Antena 1 este prima româncă ce scrie pentru revista Vogue, ediţia din Turcia.

Supranumită “biblia modei”, Vogue este cea mai mare autoritate în domeniul modei. De mai bine de 100 de ani, Vogue rămâne cea mai puternică voce din industrie. Cu un singur cuvânt, revista face şi desface carierele designerilor cât ai spune “vogue”. Cele 21 de ediţii internaţionale ajung în mâinile a 23,5 de milioane de persoane din întreaga lume şi 40 de milioane de vizitatori unici pe platformele digitale.

Vogue Turcia i-a publicat româncei primele articole, articole ce include o plajă largă de subiecte despre cele mai recente trenduri în materie de modă şi beauty. Ediţia a fost lansată în 2010 şi s-a poziţionat rapid drept cea mai bine vândută revistă de modă, câştigând titluri importante din partea industriei media, precum “Revista Anului”.

Sunt deosebit de încântată să îmi văd semnătura în Vogue! O colaborare fără precedent în industria media românească, pe care o privesc cu mare emoţie. Fiind cea mai influentă revistă de modă din lume, standardele sale cer constant excelenţă şi inovaţie. Nu degeaba se spune că înainte să apară ceva în modă, apare mai întâi în Vogue! De aceea, nu pot decât să fiu extrem de recunoscătoare pentru oportunitatea fantastică de a-mi publică articolele”, a declarat Janina Nectara.

Vogue este cel mai puternic business de media din industria modei. În ediţia americană, o singură pagină de reclamă se vinde cu 150.000 de dolari. Reprezentanţii revistei au semnalat constant că succesul Vogue este determinat de echipa editorială, care inovează neîncetat.

Vogue lucrează doar cu personalităţi remarcabile, talente excepţionale, care şi-au conturat un brand din propriul nume, ca urmare a activităţii şi rezultatelor unice în industria media.

“Este cel mai sugestiv şi reprezentativ nume din modă! Când spui că eşti în Vogue, nu spui doar eşti în cea mai exclusivistă publicaţie din lume, ci, totodată, spui că eşti “în vogă”. Adică eşti la modă. Acest aspect a transformat Vogue într-o adevărată legendă, ce îşi exercită influenţa de mai bine de 100 de ani. Aşa cum orice designer îşi doreşte să îşi vadă creaţiile în Vogue, fiecare jurnalist de modă îşi doreşte să îşi vadă articolele în Vogue. Mai sus de Vogue nu există nimic”, precizează Janina Nectara.

Janina Nectara a căpătat experienţă în jurnalismul de modă în cei patru ani în care a lucrat în Paris chiar cu fondatorul L’Uomo Vogue, Godfrey Deeny. În scurt timp şi-a lansat propriul site, Fashion Avec Passion, care a fost declarat de Harrods Londra “Harrods Blog Of The Week” în 2012. Între timp, Janina a studiat design vestimentar atât la Paris cât şi în România şi a realizat un internship la Oscar de la Renta – designerul Primelor Doamne ale Americii – în New York.

Românca este o prezenţă constantă la prezentările de modă de la Milano şi Paris. A fost îmbrăcată de Roberto Cavalli şi Giorgio Armani pentru show-urile din Milano în ţinute red carpet, fiind desemnată de Vogue Mexic, Vogue Franţa sau New York Times printre cele mai bine îmbrăcate invitate de la Fashion Week.

Armani, Gucci, Burberry, Roberto Cavalli, Blumarine, John Richmond îşi transmit prezentările de modă, în direct de la Săptămâna Modei, pe site-ul Janinei Nectara. Armani a invitat-o pe Nectara să apară într-un videoclip de promovare a colecţiei Emporio Armani împreună cu patru bloggeri internaţionali.

În prezent, Janina Nectara este ambsadorul Gucci în România al proiectului umanitar internaţional, Chime For Change şi o puteţi urmări în fiecare joi pe Antena 1 TV, la Observator Special, în cadrul căruia are o rubrica săptămânală de modă.

Categories: MASS MEDIA

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*