Exercitii de ardere a grasimilor pe care le puteti face acasa

Exercitii de ardere a grasimilor pe care le puteti face acasa
loading...

Din fericire, nu trebuie sa folositi echipament scump pentru a face exercitii de ardere a grasimilor, ci puteti face acasa diverse exercitii care va pot fi de mare ajutor, folosind un inel pilates, aparate de vibromasaj sau facand exercitii cu cercul, de exemplu, din gama inSPORTline.

Noi insa, va propunem cateva exercitii fara a necesita un aparat de fitness, astfel de antrenamente fiind la indemana atunci cand sunteti in calatorie sau stati la un hotel, deoarece acestea nu necesita mult spatiu si utilizati propria greutate corporala pentru rezistenta. Pentru cele mai bune rezultate, efectuati cel putin trei seturi din fiecare exercitiu de mai jos.

Burpees

Burpees va va ajuta sa transpirati in cel mai scurt timp si sa ardeti grasimea rapid. Pentru a finaliza acest exercitiu stati in picioare si coborati in genuflexiune pana atingeti podeauan c palmele. Duceti picioarele in spate in pozitia plansa si exectati o flotare. Reveniti apoi in pozitia de genuflexiune, aducand genunchii in dreprul pieptului si executati o sariturile tinand mainile intinse spre tavan. Repetati exercitiul pentru 10 pana la 20 de repetari sau pana cand va simtiti obositi.

Squat Jumps

Veti avea picioare tonifiate in cel mai scurt timp, efectuand in mod regulat sarituri. Tineti picioarele departate, apoi sariti cat de sus puteti si cobori in jos in genuflexiune. Repetati acest exercitiu in mod continuu – efectuati cel putin 10 repetari la rand, pana cand va simtiti obositi.

Fandari cu saritura

Aceste exrcitii sunt asemanatoare cu squat jumps, si exista mai multe moduri diferite de a face acest exercitiu. O modalitate este de a incepe intr-o pozitie ascendenta, cu un picior in fata ta si celalalt extins in spatele corpului tau. Pentru a schimba lucrurile un pic, incercati alternarea salturilor prin comutarea picioarelor (ca o pereche de foarfece) la fiecare alt salt.

Sarituri cu coarda

Puteti arde o cantitate semnificativa de calorii sarind coarda – 300 pana la 450 de calorii in doar 30 de minute. Incercati o varietate de sarituri diferite, inclusiv sarituri pe un picior, sariti cu genunchii la piept, sariti in fata, in spate sau in lateral, sarituri cu forfecare si sarituri de viteza . Chiar daca nu aveti o coarda, puteti obtine aceleasi beneficii de ardere a grasimilor realizand aceleasi miscari – dar fara franghie.

Jumping Jacks

Acest exercitiu este o modalitate excelenta de a va tonifia intregul corp. Pentru a va modeli muschii prin sarituri, sariti in aer in timp ce va departati picioarele si ridicandu-va bratele deasupra capului sariti din nou pentru a va intoarce intr-o pozitie in picioare, cu brate langa dumneavoastra. Repetati continuu pana cand va simtiti obositi.

Pushups

Pushups sunt un plus excelent la orice antrenament de ardere a grasimilor, deoarece acest exercitiu va intareste intregul corp – in special pieptul si bratele. Incepeti intr-o pozitie de plansa. Pastrati-va corpul drept si incet coborati-l (folosind bratele) pana cand pieptul atinge aproape podeaua. Ridicati lent corpul inapoi intr-o pozitie de plansa folosind pieptul si bratul muschilor si repetati exercitiul.

Antrenamente abdominale la orizontala

Realizati antrenamente abdominale la orizontala zilnic pentru a obtine un abdomen tonifiat si plat. Incepeti intr-o pozitie de placa si lucrati-va muschii oblici atingandu-va cotul drept de genunchiul drept; apoi atingeti cotul stang la genunchiul stang si repetati exercitiul mentinand in acelasi timp pozitia.

aparat-vibromasaj-rexabelt

Categories: SPORT

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*