Doi români fac produsele să leviteze cu ajutorul Holographic-Levitation

Doi români fac produsele să leviteze cu ajutorul Holographic-Levitation
loading...

Noul trend în materia promovării produselor de lux, Holo-Lev se lansează și pe piața din România alături de noul parfum, Gabrielle, al celebrei case de moda din Franța, CHANEL

În cadrul evenimentului de lansare a noului parfum Gabrielle Chanel, Holo-Lev a reprezentat atracția principală oferind o experiență vizuală de excepție. Tehnologii ce par a fi venite din viitor, hologramele și produsele ce pot levita sunt acum o realitate. Tehnologia este dezvoltată de o companie fondată de către un român și un italian stabiliți la Londra, și a putut fi admirată în fața magazinului Chanel din Mall Băneasa.

Ceea ce în urmă cu un deceniu putea fi catalogat drept science-fiction, ireal sau nesustenabil a devenit acum cea mai inovativă soluție digitală pentru a promova produsele brand-urile de lux care vor să fie cu un pas înainte pe piață. Practic, spunem “la revedere” display-urilor convenționale și “bun găsit” hologramelor si produselor ce levitează, aplicațiilor de realitate virtuală. Dacă încă aveți impresia că ne aflăm în scenariul unui film SF, vă asigurăm că totul este cât se poate de real și s-a născut din ambiția, inteligența și viziunea a doi tineri, prieteni și parteneri în această călătorie de succes: Adrian Suman (25) și Alessandro Carnovale (24 de ani).

Adrian Suman nu e magician, dar face produsele să leviteze

Absolvent a două facultăți, „Marketing” și „3D Animation & Design”, prima în București, în cadrul Academiei de Științe Economice, iar cea de-a doua în Londra, Adrian Suman a fost atras de antreprenoriat și de tehnologie încă de pe băncile școlii.”Activez in domeniul vizualizarilor 3D inca din 2010 dupa ce am incheiat un capitol destul de lung ca si programator. Pasiunea pentru tehnologie m-a adus in aria randarilor arhitecturale, a VR-ului dar si a tehnologiei fosite in marketingul experimental, toate avand ca obiectiv principal piata de Luxury Retail in special zona a produselor cosmetice de lux”.Evident că succesul nu a întârziat să apară, iar cele mai cunoscute brand-uri de cosmetice de lux din Europa i-au dat credit și au pus în practică ideile și proiectele tânărului. Aceste reușite i-au dat lui Adrian avântul necesar pentru a se muta în Anglia și pentru a se ocupa și mai serios de visul lui.

După trei ani de activitate în Londra, am putea spune că nu mai există necunoscute pentru Adrian în acest domeniu. Cei neinițiați îl văd precum un vrăjitor veritabil, care gândește, creează și aplică impecabil magia hologramelor și a levitației, revoluționând mediul digital offline. În realitate, nu e nici o scamatorie, ci doar știință pură, viziune, talent și mult studiu, iar Adrian vrea să implementeze și în România câteva din conceptele sale pe partea de Realitate Virtuală (VR) si tehnologie de retail (Retail Tech).

Alessandro Carnovale a debutat în antreprenoriat la doar 18 ani

n călătoria de succes, Adrian Suman merge umăr la umăr cu Alessandro Carnovale, un cetățean italian născut în Canada, dar care a trăit mai bine de un deceniu, în București. Par amândoi veniți din viitor, au aceleași pasiuni și același fler în antreprenoriat. Absolvent al unei facultăți de prestigiu din Londra, Alessandro Carnovale a studiat business și comerț, aceste domenii fiind mereu dublate de interesul lui pentru tehnologie. Alessandro a făcut primii pași în lumea antreprenoriatului la vârsta de 18 ani, pe un segment relativ nou în România, la acea vreme. Deci iarăși ne întâlnim cu termenii “viziune” și “curaj”. Tânărul a gândit și a pus în practică un “e-sports bar”, unde clienții se puteau bucura de o atmosferă incitantă, oferită de jocuri pe console. De asemenea, în zona de bar se puteau urmări meciuri importante din toate ramurile sportive, iar cei interesați schimbau impresii sau pur și simplu se relaxau și își încărcau bateriile. “Aveam 18 ani când am început acest proiect, iar acum, privind în urmă, pot spune că am avut multe de învățat din acea experiență. Cred cu tărie că încă de atunci am deprins abilități specifice antreprenoriatului și m-am autodisciplinat în toate aspectele care compun un business de succes.” Alessandro a mai lucrat pentru startup-uri la Londra dar ne spune ca nu exista o motivatie mai mare de a creea propria firma alaturi de cineva cu aceeasi viziune, si totodata pentru a ajuta cat mai multe companii din sectorul de retail in implementarea tehnologiilor de ultima generatie.

Ideile iau naștere la Londra, la sediul companiei Archi 3D”

Archi 3D, compania celor doi tineri, cu sediul în Londra, și care are la bază două domenii de activitate: dezvoltarea de noi tehnologii în promovarea produselor de lux, dar și crearea de aplicații VR. Încă de la început, ei au avut ca target companiile de lux, oferindu-și serviciile nu numai în Marea Britanie, ci și în Dubai, acolo unde exclusivismul și inovațiile sunt la ele acasă. Acum, cei doi antreprenori au decis să nu uite de unde au plecat și vor să aducă aceste două concepte și în România.”În principal, avem foarte mulți clienți interesați din domeniul cosmeticelor și al bijuteriilor de lux, cu care suntem în contact atât în Londra, cât și în Dubai, dar nu am exclus România. Am vrea să oferim companiilor de aici oportunitatea de a beneficia de noile tehnologii în materie de marketing și promovare”, spune Alessandro, intuind nevoia brand-urilor autohtone de a se diferenția de competitori și de a ieși în evidență și cu prezentarea produselor, nu doar cu conceperea lor.

Faceți cunoștință cu viitorul: Holo-Lev (Holographic-Levitation)

Holo-Lev, creatia lui Adrian, este o piramidă holografică ce permite plasarea uni produs în interiorul ei, produs ce poate levita, în timp ce o animație 3D este proiectată in jurul lui, creând o imagine 3D fascinantă, care atrage ca un magnet și cel mai sceptic spectator. Adrian a avut această idee văzând un concept similar într-unul din marile mall-uri din Londra, dar a avut ambiția să perfecționeze tehnologia și să ducă totul la un alt nivel. “Eram în fața vitrinei unui magazin de ceasuri de lux, cand am vazut o tehnolgie asemanatoare. diferența era că produsul din interior, și anume un ceas, stătea pe un postament fix, iar eu ca și potențial client nu puteam să îl văd prea bine, lucru care m-a pus pe gânduri. Așa am venit cu această idee, de a avea produsul în interior, levitând și rotindu-se în același timp, oferindu-i oricărui potențial client o prezentare completă(360), a respectivul produs. Am început să mă gândesc la implementare, iar 6 luni mai târziu a luat nastere Holo-Lev”, explică Adrian Suman.

Think big, act bigger!

Adrian și Alessandro activează și pe piața VR-ului (Realitate Virtuală), cu o aplicație ce îți permite să te teleportezi în viitorul magazin sau apartament, înainte ca ele să fie construite. De exemplu, dacă ești la un târg imobiliar, ai oportunitatea de a vizita, virtual, zeci de apartamente în doar câteva minute. Fără să te deplasezi! „Practic, oferim clienților noștri oportunitatea de a se teleporta și de a interacționa în mediul virtual cu tot ceea ce va deveni ulterior o realitate”, spune Adrian.

Categories: LIFE

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*