Companiile românești, învățate cum să-și vândă eficient produsele și serviciile

Companiile românești, învățate cum să-și vândă eficient produsele și serviciile
loading...

Succesul unei companii se vede în cifra de afaceri și în numărul de angajați. Orice companie vinde cuiva, către cineva, fie un produs fie un serviciu. Nimeni nu mai inventează acum apa caldă, concurența este acerbă și doar cel care știe să se vândă va rezista în piață.

O companie a creat un program de training pentru vânzări, destinat firmelor românești. Prin intermediul acestui program unic în România, companiile își pot pregăti angajații în vânzări.

Programul de dezvoltare nu se rezumă doar la niște cursuri de tranining, ci este un întreg program de dezvoltare care se întinde pe parcursul mai multor etape şi procese.

Întregul program este personalizat pentru compania pe care o conduci. Specialiștii și trainerii vor concepe programul în funcție de domeniului de activitate, conform structurii de vânzări, conform tipologiei agenţilor şi a cunoştinţelor acestora.

Trainerii şi consultanţii care vor fi implicaţi în procesul de dezvoltare sunt practicieni în domeniu şi aduc o dată cu ei experienţele şi cele mai bune practici descoperite pe parcursul a mii de întâlniri şi pe parcursul interacţiunii cu mii de oameni de vânzări de succes.

Acest program se adresează companiilor din România care au cel puţin 5 oameni implicaţi în activitatea de vânzări, indiferent de domeniul de activitate, indiferent dacă vând business to business sau business to consumer.

Acest program profesional de training vanzari se adresează companiilor care îşi doresc să crească: numărul de clienţi, numărul de tranzacţii pe client, cifra de afaceri, profitabilitatea, gradul de satisfacţie al clienţilor dar şi motivaţia angajaţilor.

Programul are câteva obiective clare:

1. Îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare şi relaţionare între angajaţi.

2. Creşterea motivaţiei în rândul angajaţilor companiei.

3. Aplicarea în activitatea de zi cu zi, în mod corect și unitar a tehnicilor de vânzare consultativă şi persuasivă.

4. Îmbunătăţirea atitudinii în relaţia cu clienţii şi aducerea acesteia la un nivel de excelenţă.

5. Deprinderea unor comportamanete şi atitudini utile pentru creşterea performanţelor echipei.

Nu este de ajuns să produci cel mai bun produs sau serviciu de pe piață și să aștepți ca clientul să-ți bată la ușă. Se va întâmpla acest lucru doar după ce tu vei promova acel produs, și îl vei vinde.

Ca să ajungi să îți vinzi produsul, angajații tăi trebuiesc instruiți și pregătiți în acest sens. Ei sunt vectorii de imagine pentru compania și produsul tău. Dacă ei nu sunt pregătiți și nu știu cum să-l vândă, compania ta va da faliment. Înainte de a produce ceva asigură-te că ai și cui să vinzi acel produs, serviciu. Toate aceste lucruri se învață în cadrul programului de training în vânzări și negocieri pentru companii.

Apelează la profesioniști pentru ca firma să aibă succes și să vinzi tot ceea ce produci.

Categories: ECONOMIE

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*